مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-02فناوري

فارس من| اتصال روستاهای شهرستان سیروان به اینترنت 4G در آینده نزدیک


در حالی که عصر حاضر عصر تکنولوژی و ارتباطات است، مشکل آنتن دهی تلفن های همراه و عدم دسترسی به اینترنت در سیروان به یک معضل اساسی تبدیل شده که بنا است در آینده نزدیک مشکل اینترنت مرتفع آن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در برخی شهرستان ها از جمله شهرستان سیروان مشکلاتی در زمینه  آنتن دهی تلفن های همراه و عدم دسترسی به اینترنت وجود دارد و در شرایط فعلی موجب اعتراض مردم به خصوص معلمان، دانش آموزان و همچنین دانشجوها شده است.

شهرستان سیروان در زمینه زیرساخت های مخابرات، قطعی اینترنت و عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاها و گاها در سطح شهر دچار مشکلات عدیده ای بوده که نیازمند توجه ویژه مسوولین است.

در حالی که هر روز تکنولوژی جدیدی وارد بازار می شود و اینترنت یکی از ملزومات استفاده از آنها است، مردم این شهرستان به علت نبود زیر ساخت های کافی امکان استفاده از تکنولوژی روز را ندارند.

  شبکه های تلویزیونی در این شهرستان بسیار سطح پایینی دارند و گویا این مردم هنوز در چندین سال پیش زندگی می کنند، هنوز تلویزیون های آنها در حالت آنالوگ قرار دارد و خبری از شبکه های دیجیتال، شبکه های مناسب برای کودکان، نونهالان و.

نیست، شبکه اختصاصی نوجوانان، ورزش، فیلم و سریال، خرید و معرفی کالا، سلامت، مستند، آموزش و… وجود ندارد و دیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اتصال روستاهای شهرستان سیروان به اینترنت 4G در آینده نزدیک

فارس من| اتصال روستاهای شهرستان سیروان به اینترنت 4G در آینده نزدیک